2012年6月8日金曜日

Paper doll

I read 「The DOLL PEOPLE」 today.


It is a nice story and I like this illustration, too

I remembered about my paper doll. When I was a child, I like to play paper doll with my young brother.( But he didn't like play house)
And then, I made paper doll today!


It was fun, feeling like seven years old girl.













子供の頃、紙の着せ替え人形を作って遊ぶのが好きでした。
なので、前回帰国した際、姪にも作ってあげたけどあまり喜んでもらえませんでした。

さっき描いていて思ったのだけど、私が子供の頃のお人形は顔が妙にふけていて、幼児体系でした。今とはまったくの逆でしたね。
もう一度、ちゃんと作ろうかな。着せ替え人形、ちょっと凝ってしまいそうです!

0 件のコメント:

コメントを投稿