2012年7月13日金曜日

Prepared for 3rd Thursday ArtWalk

I delivered my art works at Edmonds Design & Atelier, today.



And I was interviewed about my art work from the weekly Herald.
I was really nervous. Interviewer looks like Milla Jovovich in her young days.
The paper will be published in next week.

来週のアートウォークのためにギャラリーに展示をしてきました。
その後、ギャラリーをお貸りしてヘラルド新聞からインタビューをうけました。すごく緊張しました。
インタビュアーはちょっとミラ・ジョボビッチに似た素敵な女性でした。
それからカメラマンに写真も撮られましたが、慣れないポーズをとって、「ビックスマイル!」と言われても引きつるばかり。
新聞を見るのが怖いです。

0 件のコメント:

コメントを投稿