2012年2月28日火曜日

3rd position People's choice voting

I was among top 5 group in People's choice award of CVG show 2012. Before a day of the ending the exhibition, I was contacted by gallery that I might have a chance to have people's choice award, unfortunately my vote resulted in 3rd position.
Well, still I am happy as I liked this type of award. The choice went interesting one; flying eagle, that I like too.


プチ自慢: 先日のコンペの人気投票で130作品の中で3位でした。前日に電話がかかかってきて焦りました。そう、私は英語の電話が大嫌い。ジェスチャーが見えないからね。
でもでもこういう事って純粋にすごく励みになります。
とても嬉しい出来事でした。

I made mosaic material.


テンションの高いうちに木を染めました。
結構匂いが強いです。



2 件のコメント: