2011年10月15日土曜日

Edmonds Art Walk

I  will exhibit my work at  Edmonds Frame Design & Atelier in Third Thursday this month. (map NO.25)
I would like you to come over to see the works.
http://www.edmondswa.com/events/third-thursday-art-walk.html

I displayed today.








毎度のことだけど、今回もギリギリでした。
最後の仕上げなどにも時間がかかります。
私が汗水流しながら作品の裏にフックを取り付けている間、Kenはのんびりと
借りてきたケイト・ハドソンのDVDをみてたのよ。
約束の搬入時間は午後2時だったけど、20分遅れてしまった。
そして私は結構ムッとしたままディスプレイをしたのでした。



1 件のコメント:

  1. Hi Naoko, I really enjoyed seeing your work last night at Edmonds Frame and Design. All were very beautiful and impressive. I'll be in touch when any new opportunities for exhibit or competition come my way. In the meantime, keep creating!

    返信削除